De winkel is terug geopend volgens de normale openingsuren vanaf nu. Online bestellen kan 24/7 via onze E-shop.

Verzendkosten

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestellingen van 50€ of meer worden GRATIS verzonden naar het opgegeven adres in België of Nederland*. Naar Luxemburg verzenden we gratis vanaf 75 € en naar Frankrijk* vanaf 100 €.

Wanneer je ervoor kiest je bestelling in onze zaak te komen afhalen, betaal je eveneens geen verzendkosten.

 

Opgelet, deze verzendkosten gelden enkel voor leveringen van materialen, goederen en producten die niet meer dan 30KG wegen en een maximumlengte hebben van 150cm. Deze kosten hebben geen betrekking op de verzending van Japanse koi of andere vissen. Japanse koi en andere vissen kunnen niet via de E-shop aangekocht worden en kunnen niet met DPD verzonden worden.

Bovendien mag de som van  de lengte + 2 x de breedte + 2 x de hoogte niet meer dan 300cm zijn. 

Wanneer het artikel dit gewicht of deze dimensies overschrijdt, kan je het artikel enkel afhalen in onze zaak, Kim's Koi, Leuvensesteenweg 333, 3190 Boortmeerbeek, tijdens de openingsuren. Verzendkosten en leveringstermijn voor dit type leveringen kan op aanvraag per mail aan webshop@kimskoi.be.

Prijzen:

 

Vanaf 50€ in BE of NL*: gratis

Vanaf 75€ in LUX: gratis

Vanaf 125€ in FR*: gratis

 

 Bestemming  Thuislevering   
 België  6.95 €  
 Nederland*  6.95 €  
Luxemburg  6.95 €  
Frankrijk* 9,50 €

 

De verzendkosten worden automatisch vermeld bij het afronden van je bestelling in de E-shop.

 

 

Hoe wordt mijn bestelling geleverd? Kan ik een bestelling zelf afhalen?

Voor onze verzendingen werken wij samen met DPD. 

 

DPD levering aan huis of op een adres naar keuze 

Flexibele levering met Predict van DPD 

DPD informeert je op voorhand per sms of e-mail over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, je kan je levering wijzigen (vb. naar een Pickup parcelshop in de buurt, bij de buren...) of uitstellen. Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen. 

Ben je niet thuis wanneer de DPD chauffeur langskomt? Je kan je pakket in een Pickup parcelshop afhalen. 

Wanneer je niet thuis bent wanneer de DPD chauffeur langskomt, wordt je pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen. 

De DPD chauffeur laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Je krijgt van DPD een e-mailbericht wanneer het pakket is aangekomen in de Pickup parcelshop. 

Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd. 

Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren...). 

Wat is een Pickup parcelshop?

 

Een Pickup parcelshop is een locatie voor het verzenden en ophalen van pakketten. Wanneer je kiest voor een levering in een Pickup parcelshop, kies je voor de zekerheid om je pakket te kunnen ophalen wanneer het jou uitkomt dankzij de flexibele openingstijden. Alle Pickup parcelshops zijn minstens van dinsdag tot zaterdag geopend. Met 1.500 Pickup parcelshops in de Benelux, zijn we altijd in de buurt. Ontdek je dichtstbijzijnde Pickup parcelshop.

(http:// www.dpd.com/be/home/pickup/pickup_parcelshop_finder).

 

Kan ik mijn pakket volgen?

 

Ja, op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan. Het enige wat je nodig hebt is het 14-cijferig pakketnummer. 

 

 

Je kan je pakketje ook afhalen in onze zaak Kim's Koi, Leuvensesteenweg 333, 3190 Boortmeerbeek, tijdens de openingsuren.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Zeker, je kan kiezen voor een adres waar iemand overdag thuis is (bij familie of buren of op het werk,…).

Je kunt dit ingeven bij het afrekenen.


Wat is de leveringstermijn?

Als we de door jou bestelde producten op voorraad hebben, dan worden deze 24 tot 48 uur na ontvangst van je betaling door ons

verzonden. Bestel en betaal je bijvoorbeeld op een maandag voor 12:00u, dan wordt je pakketje, afhankelijk van het tijdstip, maandag of dinsdag verzonden en heb je het respectievelijk de daarop volgende werkdag in huis. Wanneer we het artikel niet op voorraad hebben, zullen we je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen verzenden. Wanneer een bepaald artikel niet meer leverbaar zou zijn, ontvang je hierover bericht na het verstrijken van die termijn.

 

 

Deze snelle levering kan:

  •  als het artikel op voorraad is.
  •  binnen België en Nederland*.
  •  bij betaling met het Ogone betaalsysteem. De betaling wordt dan onmiddellijk verwerkt. Wanneer je kiest
  •  voor een manuele overschrijving, duurt het iets langer voor we je betaling ontvangen.
  •  wanneer het bestelde artikel niet meer weegt dan 30KG en een maximumlengte heeft van 150cm. Bovendien mag de som van de lengte + 2 x de breedte + 2 x de hoogte niet meer zijn dan 300cm. De prijzen die in de E-shop vermeld worden voor producten, die dit gewicht of deze dimensies overschrijden, zijn de prijzen voor afhaling van de bestelling in onze zaak Kim's Koi, Leuvensesteenweg 333, 3190 Boortmeebeek, tijdens de openingsuren. Verzendkosten en leveringstermijn voor dergelijke leveringen zijn verkrijgbaar op aanvraag per mail aan webshop@kimskoi.be.


Levering in andere landen* neemt 4 tot 5 werkdagen in beslag.Voor andere landen geldt eveneens dat we de leveringstermijn op aanvraag kan doorgegeven worden voor pakketten die het maximumgewicht van 30KG en de maximumdimensies (maximale lengt 150cm en/of som lengte + 2 X breedte + 2 x hoogte groter dan 300cm) overschrijden.

 

*Uitgezonderd eilanden. Hiervoor gelden verzendkosten en leveringstermijnen op aanvraag.

 

 

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief: